Veel gestelde vragen over ons bestelproces
Per land verschillen de verzendkosten. Dit zijn de landen waarnaar we verzenden en de standaardprijzen (inclusief btw):
– Nederland, € 8,05
– België, € 10,90
– Duitsland, € 11,20
– Luxemburg, € 14,25
– Verenigd Koninkrijk, € 14,25
– Denemarken, € 17,25
– Italië, € 18,45
– Spanje, € 19,35
– Portugal, € 21,20
Afhankelijk van het land waarnaar wordt verzonden en het bestelbedrag, bieden we gratis verzending aan.
Dit zijn de landen waarnaar we verzenden en het minimale bestelbedrag voor gratis verzending (inclusief btw):
– Nederland, € 75, – (én minimaal 6 flessen)
– België, € 90, – (én minimaal 6 flessen)
– Duitsland, € 100, – (én minimaal 6 flessen)
– Luxemburg, € 125, – (én minimaal 6 flessen)
– Verenigd Koninkrijk, € 125, – (én minimaal 6 flessen)
– Denemarken, € 145, – (én minimaal 6 flessen)
– Italië, € 155, – (én minimaal 6 flessen)
– Spanje, € 175, – (én minimaal 6 flessen)
– Portugal, € 190, – (én minimaal 6 flessen)
Levering binnen Nederland, België en Luxemburg duurt gewoonlijk maximaal 3 werkdagen.
Duitsland, Denemarken en het VK kunnen maximaal 10 werkdagen duren, afhankelijk van de bezorglocatie.
Op de volgende pagina kunt u controleren of er problemen zijn die kunnen leiden tot meer vertragingen in het land waar u woont.
Alle gegevens tussen onze website en uw computer zijn gecodeerd en beveiligd met een SSL-certificaat.
Wanneer u een betaling uitvoert, wordt u doorgestuurd naar onze betalingsprovider Mollie (welke ook beveiligd data verkeer hanteert) of rechtstreeks naar uw eigen bank / betalingsprovider.
U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden verwerkt.
Als u meer wilt weten over hoe u een veilige en betrouwbare website kunt valideren, neem even de tijd om u in te lezen op deze website: Hoe kunt u controleren of een e-shop te vertrouwen is?
Zodra u uw bestelling plaatst, kunt u de volgende stappen verwachten:
- U ontvangt een e-mailbevestiging met het digitale ontvangstbewijs
- We zullen uw bestelling verwerken, de wijn verpakken en presenteren aan de postdienst
- U ontvangt een e-mail met de track & trace code en waar u de pakketstatus kunt volgen
- Zodra we een bevestiging ontvangen dat het pakket is afgeleverd, werken we de status hiervan bij
- U ontvangt per e-mail een bevestiging dat de orderstatus is gewijzigd in voltooid
Als er kwaliteitsproblemen zijn met het geleverde pakket en / of de inhoud, kunt u contact met ons opnemen voor het retourneren.
Ons retourbeleid treft u hier.