Vanaf 21-01-2021 t/m 31-01-2021 is de winkel gesloten i.v.m. vakantie. Tijdens deze periode bezorgen wij nog wel gratis aan huis in Purmerend en omstreken (bij het bestellen wordt uw postcode voor dit gebied automatisch herkend).
Contact
Veel gestelde vragen
Als u een vraag heeft, kijk eerst even of hij in onderstaande lijstje misschien al beantwoord kan worden. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, gebruik dan het formulier om uw vraag aan ons voor te leggen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk met u contact op.
Wat zijn de bezorgkosten?
Per land verschillen de verzendkosten. Dit zijn de landen waarnaar we verzenden en de standaardprijzen (inclusief btw):
– Nederland, € 8,05
– België, € 13,50
– Duitsland, € 13,50
– Luxemburg, € 15,50
– Denemarken, € 17,95
– Verenigd Koninkrijk, € 18,95
Afhankelijk van het land waarnaar wordt verzonden en het bestelbedrag, bieden we gratis verzending aan.
Wanneer zijn de bezorgkosten gratis?
Dit zijn de landen waarnaar we verzenden en het minimale bestelbedrag voor gratis verzending (inclusief btw):
– Nederland, € 75, – (of 6 flessen)
– België, € 90, – (minimaal 6 flessen)
– Duitsland, € 90, – (minimaal 6 flessen)
– Luxemburg, € 100, – (minimaal 6 flessen)
– Denemarken, € 135, – (minimaal 6 flessen)
– Verenigd Koninkrijk, € 145, – (minimaal 6 flessen)
Hoe lang duurt het tot mijn wijnen bezorgd worden?
Levering binnen Nederland, België en Luxemburg duurt gewoonlijk maximaal 3 werkdagen.
Duitsland, Denemarken en het VK kunnen maximaal 10 werkdagen duren, afhankelijk van de bezorglocatie.
Op de volgende pagina kunt u controleren of er problemen zijn die kunnen leiden tot meer vertragingen in het land waar u woont.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
We accepteren de volgende betaalmogelijkheden:
- iDeal
- KBC/CBC
- Belfius Direct
- Bancontact / Mister Cash
- PayPal
- Bitcoin
- And the following credit cards:
Visa, Mastercard, American Express
Hoe veilig is het online betalen en zijn mijn gegevens veilig?
Alle gegevens tussen onze website en uw computer zijn gecodeerd en beveiligd met een SSL-certificaat.
Wanneer u een betaling uitvoert, wordt u doorgestuurd naar onze betalingsprovider Mollie (welke ook beveiligd data verkeer hanteert) of rechtstreeks naar uw eigen bank / betalingsprovider.
U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden verwerkt.
Als u meer wilt weten over hoe u een veilige en betrouwbare website kunt valideren, neem even de tijd om u in te lezen op deze website: Hoe kunt u controleren of een e-shop te vertrouwen is?
Welke acties volgen na het plaatsen van mijn bestelling?
Zodra u uw bestelling plaatst, kunt u de volgende stappen verwachten:
- U ontvangt een e-mailbevestiging met het digitale ontvangstbewijs
- We zullen uw bestelling verwerken, de wijn verpakken en presenteren aan de postdienst
- U ontvangt een e-mail met de track & trace code en waar u de pakketstatus kunt volgen
- Zodra we een bevestiging ontvangen dat het pakket is afgeleverd, werken we de status hiervan bij
- U ontvangt per e-mail een bevestiging dat de orderstatus is gewijzigd in voltooid
Als er kwaliteitsproblemen zijn met het geleverde pakket en / of de inhoud, kunt u contact met ons opnemen voor het retourneren.
Ons retourbeleid treft u hier.
Ontvang ik een rekening van mijn bestelling?
We leveren alleen een factuur digitaal per e-mail. De factuur is in PDF-formaat waarvoor een PDF-lezer vereist is (Acrobat PDF-reader kan hier gratis worden gedownload).