Veel gestelde vragen over ons bestelproces

Wat zijn de bezorgkosten?

Per land verschillen de verzendkosten. Dit zijn de landen waarnaar we verzenden en de standaardprijzen (inclusief btw):
– Nederland, € 6,95
– België, € 13,50
– Duitsland, € 13,50
– Luxemburg, € 15,50
– Denemarken, € 17,95
– Verenigd Koninkrijk, € 18,95 </ p>

Afhankelijk van het land waarnaar wordt verzonden en het bestelbedrag, bieden we gratis verzending aan. </ p>

Wanneer zijn de bezorgkosten gratis?

Dit zijn de landen waarnaar we verzenden en het minimale bestelbedrag voor gratis verzending (inclusief btw):

– Nederland, € 75, – (of 6 flessen)
– België, € 90, – (minimaal 6 flessen)
– Duitsland, € 90, – (minimaal 6 flessen)
– Luxemburg, € 100, – (minimaal 6 flessen)
– Denemarken, € 135, – (minimaal 6 flessen)
– Verenigd Koninkrijk, € 145, – (minimaal 6 flessen)

Hoe lang duurt het tot mijn wijnen bezorgd worden?

Levering binnen Nederland, België en Luxemburg duurt gewoonlijk maximaal 3 werkdagen.

Duitsland, Denemarken en het VK kunnen maximaal 10 werkdagen duren, afhankelijk van de bezorglocatie.

Op de volgende pagina kunt u controleren of er problemen zijn die kunnen leiden tot meer vertragingen in het land waar u woont.

Hoe veilig is het online betalen en zijn mijn gegevens veilig?

Alle gegevens tussen onze website en uw computer zijn gecodeerd en beveiligd met een SSL-certificaat.

Wanneer u een betaling uitvoert, wordt u doorgestuurd naar onze betalingsprovider Mollie (welke ook beveiligd data verkeer hanteert) of rechtstreeks naar uw eigen bank / betalingsprovider.

U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden verwerkt.

Als u meer wilt weten over hoe u een veilige en betrouwbare website kunt valideren, neem even de tijd om u in te lezen op deze website: Hoe kunt u controleren of een e-shop te vertrouwen is?

Welke acties volgen na het plaatsen van mijn bestelling?

Zodra u uw bestelling plaatst, kunt u de volgende stappen verwachten:

  • U ontvangt een e-mailbevestiging met het digitale ontvangstbewijs
  • We zullen uw bestelling verwerken, de wijn verpakken en presenteren aan de postdienst
  • U ontvangt een e-mail met de track & trace code en waar u de pakketstatus kunt volgen
  • Zodra we een bevestiging ontvangen dat het pakket is afgeleverd, werken we de status hiervan bij
  • U ontvangt per e-mail een bevestiging dat de orderstatus is gewijzigd in voltooid

Als er kwaliteitsproblemen zijn met het geleverde pakket en / of de inhoud, kunt u contact met ons opnemen voor het retourneren.

Ons retourbeleid treft u hier.

Je winkelmand is momenteel leeg.

Terug naar winkel