Bestelinformatie

Bestellen

Zo bestel je jouw favoriete wijnen

  1. Snuffel lekker rond in onze webshop en lees de verhalen achter elke wijn. Zie je een fles waar je enthousiast van wordt?

  2. Kies het aantal flessen dat je wilt. Gouden tip: binnen Nederland is de bezorging gratis als je minimaal 6 flessen én voor minstens €90 bestelt!

  3. Klik op “In Winkelmand” om je gekozen flessen te reserveren.

  4. Zin in meer? Ga gerust verder met shoppen of bekijk je winkelmand. Wil je nog een paar extra flessen? Herhaal gewoon stap 1 t/m 3.

  5. Ben je blij met je selectie? Klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”.

  6. Rond je bestelling af door je gegevens in te vullen en te betalen. Binnen 1-3 werkdagen staan je nieuwe wijnvrienden al voor de deur!

Betaling niet gelukt?
Misschien zat de internetverbinding even niet mee of ging er iets mis tijdens het betaalproces. Geen zorgen: je bestelling wordt dan niet afgerond. Twijfel je of gaat er iets anders mis? Stuur ons een bericht via het contactformulier of mail naar Info@Ghvino.nl. We helpen je graag verder!

betaalmogelijkheden

Alle prijzen die je ziet, zijn inclusief btw. Wel zo duidelijk! Je kunt bij ons betalen met:

  • iDeal

  • KBC/CBC

  • Belfius Direct

  • Bancontact / Mister Cash

  • PayPal

  • Bitcoin

  • Creditcards (Visa, Mastercard, American Express)

Zodra je de betaling hebt afgerond, sturen we je meteen een bevestigingsmail. We maken gebruik van Mollie, een beveiligd betaalplatform dat al je betalingen (zoals iDEAL en PayPal) versleuteld verwerkt. Onze website is bovendien beschermd met een SSL-certificaat, zodat al je gegevens veilig blijven. Zo betaal je zonder zorgen!

retourneren of ruilen

Is je wijn niet helemaal top?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen dat je onbezorgd geniet van elke slok. Is er serieus iets mis met de wijn, bijvoorbeeld een productiefout of een kapotte fles? Zet dan de kurk er meteen weer op en neem contact met ons op. We sturen je kosteloos een nieuwe fles of vergoeden het bedrag.

Toch niet helemaal jouw smaak of iets te laat bezorgd?
Dan kunnen we ‘m helaas niet gratis retour nemen. We hopen dat je begrijpt dat we alleen kosteloos retourneren als er écht iets mis is.

Zit je nog met vragen of twijfels? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!